marți, 22 iulie 2014

Dulceaţă de cireşe amare


mi-am dat seama că nu suntem egali nici în faţa morţii
văzând alte văduve care sufereau mai mult
şi aveau nevoie de mai multă protecţie
fiindcă ele trăiau o dramă mediatizată
dar oare sufletele ajunse în slăvi
nu străbat aceeaşi ierarhie cerească
pe care în zadar
o compară unii cu cea pământească
undeva trebuie să fie totuşi o copie după întâmplările
noastre în stare pură şi cred, Doamne,
că nu aş vrea să văd şi să aud îngeri netrupeşti spunându-le
„Să trăiţi!” unui şef de post, unui general, unui senator, unui prefect
unui ministru sau vreunui om de afaceri decedaţi
şi nici pe pământ nu aş vrea să mai aud vreun înger
comandând la telefon dulceaţă de cireşe amare
în faţa unor copii hrăniţi doar cu fiertură de cartofi
să nu-mi spună că mie nu mi se cuvine
să văd sau să aud un înger netrupesc sau trupesc
să-mi spună mai bine de ce se lungeşte
noaptea aceea de vară
să nu-mi spună că îngerii adevăraţi
nu plutesc pe nori

din moment ce imaginea asta mă ţine atentă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu