miercuri, 15 mai 2013

Referentul cu limbă albastră


Este un titlu inspirat de un coleg când am urcat în tren de la Craiova în direcţia Caracal-Dragăneşti/Olt-Videle-Bucureşti. Nord. El meregea de asemenea cu trenul. Noi doi eram în acelaşi compartiment. El spunea că merge. Acum trebuie să mă odihnesc un pic ca să nu-mi mai vină absurdităţi din astea în cap dar oricum să reţin că el mergea.
A, da. El de asemenea trebuia să susţină un referat la FFUB în favoarea unui candidat la titlul de doctor. Şi-l durea gâtul. Eu i-am spus să cumpere Decasept când ajunge în gară că face minuni, dar îţi albăstreşte pentru un timp limba. Şi-atunci el a zis că o să cumpere după ce susţine referatul, să nu se facă de minunea lumii. Dar de ce? – l-am întrebat. Mie mi-ar fi plăcut foarte mult ca toţi referenţii mei sau măcar unul dintre ei să fi avut limba albastră în decembrie 2004. Da, chiar aşa: Referentul cu limba albastră. Iată un titlu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu