duminică, 21 octombrie 2012

Scrisoare pentru cine vrea să audă


Poate că viaţa trăită împreună
ne-a pregătit şi pentru moarte
viaţa noastră aproape cumplită
din ultimii ani
cuvintele tale frământate direct din pământul nou
al Apocalipsei
dospeau pentru marţi, 2 august 2011
şi nu înţeleg dacă nu e încă război
cum ajunge străin
cine vrea înflorirea
Ştii, ”words don’t come easy”
ca să-ţi spun că am văzut şi eu
cum se rotea rândunelul
pe 4 august prin faţa Sfântului Ştefan
cum ne mângâia el de vii şi adormiţi
noi nu am mai apucat să devenim
tineri căsătoriţi răsfăţaţi de părinţi
dar prietenii noştri ne-au spus
cele mai frumoase poveşti
noi ne petreceam unul pe altul
până la capătul nopţilor
şi apoi alergam la fereastră
printre autobuze, arbori, antene sau blocuri
să ne facem bezele
într-un târziu ne-am făcut singuri şi nunta
să respirăm împreună
aerul învierii
dar eu tot nu-nţeleg cum au ajuns
munţii tăi frumoşi, văile tale vrăjite
un Bărăgan Jilav
dar eu vă rog frumos cât îmi mai suportaţi
plânsurile
faceţi tot posibilul
să-l înviaţi pe Florin
de ziua nunţii şi a morţii noastre.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu