sâmbătă, 7 iulie 2012

Prietenei care mi-a redat cartea

Ea este Malani Herath, din Sri Lanka. Arhitect de profesie, din martie până în iunie s-a aflat cu o bursă la Universitatea din Bari. Cum am ajuns s-o cunosc? Simplu: când a trebuit să plec şi eu din ţară pentru o lună în acelaşi loc, la cazare am optat pentru o cameră de două persoane. Unii s-au mirat, deoarece oricum costul cazării este decontat de Universitatea din Bucureşti: "Eşti conştientă că o să stai cu o persoană necunoscută în cameră?" - am fost întrebată. "Exact" - le-am răspuns. Şi am continuat pentru mine inside my mind: nu numai a convieţui cu o persoană necunoscută trebuie să accepţi cu bună voire şi înfrăţire, dar chiar să o găzduieşti în casa ta, omenind-o.
Şi răsplata a fost pe măsură. La plecarea din campusul în care am fost cazată, mi-am uitat cartea de rugăciuni în care aveam două fotografii de care sunt nedespărţită. (Lasă biletul de tren dus-întors din care consumasem doar dusul şi care oricum a expirat şi eu oricum m-am întors cu avionul din Italia, biletul fiind pe ruta Craiova-Bucureşti-Craiova).
Malani a găsit cartea pe noptiera care poate fi zărită în una dintre fotografiile de mai jos, unde am locuit în luna mai precum şi împrejurimile de la fereastră.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu